Over 360 ICT
Informatie aanvragen
De naam van 360 ICT komt voort uit het snowboarden, naast bergbeklimmen een grote hobby van de twee oprichters Kay Eeftink en Dennis Pennings. Een 360 is een sprong waarbij de snowboarder een volledige draai om zijn lengte-as draait.
Maar de term 360 staat voor meer. Het behelst onze visie op ICT. Vanaf een hoge berg heb je een perfecte 360 graden beeld van de wereld om je heen. Onze visie is, dat je de complexe wereld van ICT alleen maar goed onder controle kunt krijgen bij een 360 graden beeld van de problematiek van een klant.
Service Level Agreements
Vanwege de noodzaak voor transparantie en objectiviteit vertalen we uw wensen desgewenst in een Service Level Agreement (SLA). In het keuzetraject biedt deze SLA een objectieve meet- en vergelijkingswaarde, maar in de uitvoering van het werk kan hij beperkend werken.
Certificering
360 ICT garandeert kwaliteit. Dat beweren we niet alleen maar, we bewijzen dat ook. Om onze kwaliteit te kunnen beoordelen, besteden wij veel aandacht aan certificering. Wilt u een up-to-date overzicht van onze certificaten? Neemt u dan contact met ons.
De kracht van 360 ICT ligt in het feit hoe wij omgaan met richtlijnen, SLA’s en certificering. Het is enerzijds een goede en objectieve manier om aan te tonen dat we een geschikte kandidaat zijn die aan alle wensen en eisen voldoet. In de praktijk zorgen wij vanzelfsprekend voor een strakke naleving van de afspraken die in de SLA staan. Maar ondanks deze strikt uitgewerkte zaken blijven wij pragmatisch werken en ons “boerenverstand” gebruiken. Daarbij verplaatsen wij ons in de praktijksituatie van de klant en voeren wij ons werk uit zoals wij dat ook zouden doen als wij bij u in (loon)dienst zouden zijn.